Bank Spółdzielczy

w Chynowie

INFORMACJE o sposobie i celu,

w jakim przetwarzamy Państwa dane osobowe, a także o przysługujących Państwu prawach związanych z ochroną danych osobowych

a golden padlock sitting on top of a keyboard

 

RODO lub Rozporządzenie UE to skróty stosowane zamiast pełnej nazwy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

 

RODO stosowane jest od 25 maja 2018 roku.   

 

Ochrona danych osobowych opiera się na przestrzeganiu zasad, które mają na celu:

  • umożliwianie przetwarzania danych wyłącznie w sytuacjach dopuszczonych przez prawo
  • ograniczenie zakresu przetwarzanych danych do niezbędnych celów związanych z prowadzoną przez Administratora działalnością,          
  • określenie czasu ich przechowywania oraz gwarantowanie ich poprawności.

RODO wprowadza i ujednolica zasady przetwarzania danych osobowych na terenie całej Unii Europejskiej. W szczególności dba o bezpieczeństwo danych osobowych i chroni prawo do prywatności.

 

W jakim celu i na jakiej podstawie Bank Spółdzielczy
w Chynowie przetwarza Państwa dane osobowe?

Przetwarzamy Państwa dane zgodnie z RODO i innymi polskimi przepisami
w zakresie ochrony danych osobowych, m.in. ustawą z dnia 10 maja 2018 r.

o ochronie danych osobowych. 


Wskazanie celu przetwarzania danych osobowych zależy od kontekstu ich zebrania oraz osoby, której dane dotyczą. Te same dane mogą być przetwarzane w różnych celach i na różnych podstawach prawnych. 

 

Bank Spółdzielczy w Chynowie przetwarza dane ponieważ realizuje:          

  • zobowiązania wynikające z umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), 
  • obowiązki prawne (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),   
  • zadania służące interesowi publicznemu (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),       
  • prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 

Bank przetwarza dane również w celu promocji i marketingu po zakończeniu umowy – na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).      


Dane są przetwarzane w celu:

  1. zawarcia i wykonania umowy o świadczenie przez Bank usług - podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania danych do zawarcia
    i wykonywania umowy,
  2. przeprowadzenia, jeszcze przed zawarciem umowy, oceny odpowiedniości i adekwatności usług i instrumentów finansowych - w ramach oferowania Państwu instrumentów finansowych oraz świadczenia usług inwestycyjnych - jeżeli charakter zawieranej umowy z Bankiem wymaga dokonania takiej oceny - podstawę prawną stanowią przepisy o obrocie instrumentami finansowymi oraz właściwe przepisy wykonawcze, W tym zakresie Bank może dokonywać profilowania - w szczególności w celu sprawdzenia wiedzy i Państwa doświadczenia w zakresie usług inwestycyjnych i usług finansowych oraz w celu zapewnienia Państwu zgodności produktów i usług z potrzebami i celami,
  3. marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych Banku (w czasie trwania umowy), w tym w celach analitycznych i profilowania - podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Banku. Zgodnie z przepisami, uzasadnionym interesem Banku jest możliwość przedstawiania Państwu informacji o usługach Banku, przedstawianie ofert dopasowanych do potrzeb i zainteresowań Klienta, zwiększenie sprzedaży usług Banku. W tym zakresie, w szczególności dla potrzeb dopasowania oferty dla Klienta, w tym przygotowywania i rozsyłania spersonalizowanych ofert bankowych, Bank może dokonywać profilowania,
  4. marketingu bezpośredniego produktów i usług innych podmiotów, w tym w celach analitycznych i profilowania - podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest zgoda, która może zostać udzielona przez osobę, której dotyczą dane. W tym zakresie, w szczególności dla potrzeb dopasowania oferty dla Klienta, w tym przygotowywania i rozsyłania spersonalizowanych ofert bankowych, Bank może dokonywać profilowania,
  5. realizacji obowiązków prawnych, które ciążą na Banku. Bank podlega szeregowi zobowiązań prawnych wynikających, m.in.: z Prawa bankowego, przepisów o rachunkowości, ustawy o obrocie instrumentami finansowymi, ustawy o funduszach inwestycyjnych i zarządzaniu alternatywnymi funduszami inwestycyjnymi, ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, ustawy o usługach płatniczych, przepisów podatkowych oraz wymogów regulacyjnych (nałożonych przez instytucje, takie jak: Europejski Bank Centralny, Europejski Urząd Nadzoru Bankowego, Komisja Nadzoru Finansowego, itp.),
  6. dane mogą być też przetwarzane do takich celów, jak: weryfikacja tożsamości Klientów i osób ich reprezentujących, ocena zdolności kredytowej, analiza ryzyka kredytowego, wypełnianie obowiązków związanych z monitorowaniem i raportowaniem zgodnie z ustawodawstwem podatkowym oraz zarządzaniem ryzykiem w Banku.
  7. Bank przetwarza Państwa dane, jeśli zajdzie taka potrzeba, do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank lub stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), to znaczy np. wtedy, gdy Bank przetwarza dane osób działających na rzecz Klientów, gdy działa na rzecz zapobiegania przestępstwom dokonywanym na szkodę banków, instytucji kredytowych, finansowych, pożyczkowych i płatniczych oraz ich Klientów, na rzecz zapewnienia bezpieczeństwa informatycznego Banku; dochodzenia roszczeń oraz obrony przed roszczeniami, w celu marketingu bezpośrednim produktów i usług Banku oraz podmiotów zależnych; podmiotów, na rzecz których Bank świadczy usługi na mocy odrębnych umów, do wewnętrznych celów administracyjnych Banku, (analiza portfela kredytowego, przygotowanie statystyk i raportowania wewnętrznego Banku),
  8. Bank przetwarza dane na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), udzielonej w określonych celach (np. przesyłanie materiałów reklamowych).

Bank przekazuje informacje o przetwarzaniu danych w momencie ich zbierania, od osoby której dane dotyczą, a w przypadku gdy dane zbiera w inny sposób informuje niezwłocznie po pozyskaniu danych lub przy pierwszym kontakcie z taką osobą. Jeśli przekazanie informacji jest nadmiernie utrudnione (np. przy danych odbiorców przelewów) Bank może odstąpić od informowania bezpośredniego, zamiast tego zamieszczając informacje publicznie, np. na stronie internetowej Banku

 

Jakie kategorie danych osobowych przetwarza Bank Spółdzielczy w Chynowie?

Bank przetwarza m.in.:

  • dane identyfikacyjne, m.in. zawarte w dokumentach tożsamości osób, które posiadają relację prawną z bankiem, lub reprezentują w kontaktach
    z Bankiem inne osoby lub podmioty (np. imiona i nazwiska, numery PESEL, numery dokumentów tożsamości),
  • dane kontaktowe (adres zamieszkania, adres korespondencyjny, numery telefonów, adres poczty elektronicznej),
  • dane finansowe, m.in.: dane dotyczące realizowanych transakcji (np. saldo rachunku, dane dotyczące transakcji finansowych), wysokość dochodów,
  • identyfikatory (np. numer klienta, nr IP),
  • dane dotyczące stanu cywilnego i sytuacji rodzinnej (np. dane dotyczące powiązań rodzinnych, ustrojów majątkowych, itp.),
  • dane dotyczące działalności zawodowej lub gospodarczej, m.in.: dane dotyczące prowadzonej działalności lub reprezentowanego podmiotu,
  • dane z nagrań audio lub audiowizualnych (np. nagrania rozmów telefonicznych, czy nagrania monitoringu w placówkach bankowych),
  • dane techniczne i dotyczące wyszukiwania na stronie internetowej, które mogą być danymi osobowymi (m.in.: adresy IP, identyfikatory plików cookie, dane dotyczące historii przeglądania w bankowości elektronicznej).

 

Jak długo Bank będzie przetwarzał Państwa dane osobowe?

Okres przetwarzania danych osobowych zależy od celów, dla których zostały one zebrane oraz przepisów prawa nakładających na Bank określone obowiązki prawne w tym zakresie.

Bank przetwarza Państwa dane osobowe przez okres, który jest niezbędny dla realizacji celów przetwarzania m.in.:

  1. w związku z zawarciem umowy i w celu jej realizacji – przez okres obowiązywania umowy, a następnie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa, jak również przez okres niezbędny do ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami,
  2. dla celów wykonywania czynności bankowych, w szczególności dokonywania oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego – przez okres trwania Państwa zobowiązania, a po jego wygaśnięciu – tylko w przypadku wyrażenia przez Państwa zgody lub spełnienia warunków,  o których mowa w art. 105a ust. 3 Prawa bankowego, przy czym w żadnym wypadku nie dłużej niż przez okres 5 lat po wygaśnięciu zobowiązania,
  3. dla celów statystycznych i analiz – przez okres trwania zobowiązania oraz przez okres 12 lat od wygaśnięcia zobowiązania,
  4. w zakresie przetwarzania dla celów statystycznych i raportowania wewnętrznego – do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionego interesu Banku stanowiącego podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Państwa sprzeciwu,
  5. w zakresie promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Bank
    w trakcie trwania umowy – do momentu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu,
  6. w zakresie promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Bank po rozwiązaniu, wygaśnięciu lub odstąpieniu od umowy – do momentu wycofania przez Państwa zgody,
  7. w zakresie ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami – do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub z innego tytułu,
  8. w zakresie wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Banku – przez okres, w jakim przepisy prawa nakazują bankom przechowywanie dokumentacji i wypełnianie względem Państwa obowiązków z nich wynikających,
  9. w zakresie przetwarzania w celach statystycznych i raportowania wewnętrznego – do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Banku stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Państwa sprzeciwu.

Dane osobowe mogą być przetwarzane/przechowywane oddzielnie z uwagi na stosowne cele lub podstawy prawne przetwarzania, np. odwołanie zgody na przetwarzanie danych w celu marketingu nie spowoduje, że Bank przestanie przetwarzać dane w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z przepisów o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.

 

Czy można wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych?

Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych możliwe jest wyłącznie
w przypadkach, gdy zgoda stanowi wyłączną podstawę prawną przetwarzania danych (np. nie można cofnąć zgody na przetwarzanie danych, gdy przetwarzane są one dla potrzeb realizacji umowy, w tym dochodzenia przez Bank roszczeń z tym związanych). Wszystkie zgody udzielane są dobrowolnie i w dowolnym momencie posiadają Państwo prawo do wycofania udzielonej Bankowi zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych, zgody na kontakt telefoniczny
w celach marketingowych oraz zgody na kontakt drogą elektroniczną w celach marketingowych (w tym e-mail, SMS, bankowość elektroniczna). Ponadto informujemy, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

 

Komu Bank może udostępniać Państwa dane?

Bank może udostępniać Państwa dane innym odbiorcom danych:

  1. podmiotom i organom, którym Bank jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom lub organom uprawnionym do otrzymania od Banku danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. Biuro Informacji Kredytowej S.A. z siedzibą w Warszawie, Związek Banków Polskich z siedzibą w Warszawie, Narodowy Bank Polski, Komisja Nadzoru Finansowego, Spółdzielczy System Ochrony IPS-SGB),
  2. podmiotom uczestniczącym w procesach niezbędnych do wykonywania zawartych z osobą, której dane dotyczą umów, w tym Krajowej Izbie Rozliczeniowej S.A., VISA, Mastercard, First Data Polska S.A.,
  3. biurom informacji gospodarczej, działającym na podstawie przepisów ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych, na podstawie przepisów tej ustawy (np. Krajowy Rejestr Długów S.A. z siedzibą we Wrocławiu, Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. z siedzibą w Warszawie),
  4. podmiotom przetwarzającym dane osobowe osoby, której dane dotyczą w imieniu Banku na podstawie zawartej z Bankiem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,     
  5. SGB-Bankowi S.A. z siedzibą w Poznaniu, jako bankowi zrzeszającemu Bank Spółdzielczy w Chynowie, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, umów zrzeszeniowych;          
  6. podmiotom wspierającym Bank w procesach biznesowych i czynnościach bankowych.

 

Jakie prawa przysługują Państwu w zakresie ochrony danych?

Przysługuje Państwu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, na warunkach wynikających
z Rozporządzenia.

W zakresie w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Banku, przysługuje Państwu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych.

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, mają Państwo prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

W zakresie, w jakim Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu zawarcia
i wykonania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody oraz dane te są przetwarzane w sposób zautomatyzowany – przysługuje Państwu także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. prawo do otrzymania od Banku Państwa danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego (mogą Państwo przesłać te dane innemu administratorowi danych).

W zakresie w jakim Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu promocji
i marketingu działalności prowadzonej przez Bank – przysługuje Państwu prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby promocji i marketingu działalności prowadzonej przez Bank, w tym profilowania, w zakresie w jakim przetwarzanie jest związane z promocją i marketingiem działalności prowadzonej przez Bank.

Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sytuacji, gdy istnieje podejrzenie, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

Wnioski w sprawie realizacji praw mogą Państwo składać pisemnie w placówkach Banku, mailowo na adres: e‑mail: centrala@bschynow.sgb.pl, bądź w drodze korespondencyjnej na adres: Bank Spółdzielczy w Chynowie, ul. Główna 62, 05‑650 Chynów
 

Bank realizując Państwa prawa zobowiązany jest do weryfikacji Państwa tożsamości i w związku z tym może zażądać dodatkowych informacji niezbędnych do potwierdzenia tożsamości.

Realizacja Państwa wniosków/żądań nastąpi w terminie do miesiąca od daty wpływu zgłoszenia do Banku., z możliwością wydłużenia terminu w uzasadnionych przypadkach o kolejne 2 miesiące, przy czym Bank poinformuje w terminie do 1 miesiąca o wydłużeniu i wskaże jego przyczyny.

 

Skąd Bank pozyskuje Państwa dane?

Najczęściej dane osobowe pochodzą bezpośrednio od Państwa.

Niektóre jednak dane mogą pochodzić z innych źródeł np. z biur informacji gospodarczej, Biura Informacji Kredytowej S.A., Związku Banków Polskich, Systemu Elektronicznego Ksiąg Wieczystych, od podmiotów, którym udzielili Państwo zgody na ich przekazanie, od osób reprezentujących Państwa na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, przedsiębiorców, pracodawców, w tym stron umów zawieranych z Bankiem.

Niektóre dane przedsiębiorców Bank pozyskuje ze źródeł publicznych:
z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (CEIDG).

Dane osób reprezentujących przedsiębiorców lub też działających w inny sposób na ich rzecz pozyskiwane są zarówno od przedsiębiorców jak i z wyżej wymienionych źródeł.

 

Czy podanie danych jest obowiązkowe?

Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem zawarcia i realizacji umowy oraz ustawowo określonych uprawnień i obowiązków Banku związanych z wykonywaniem czynności bankowych.

W zakresie w jakim dane osobowe są zbierane na podstawie Państwa zgody, podanie danych osobowych jest dobrowolne.    


Aby Bank mógł spełnić swoje obowiązki wynikające m.in. z RODO przepisy wymagane jest dostarczenie Bankowi niezbędnych informacji i dokumentacji oraz niezwłocznego powiadomienia Banku o wszelkich zmianach.  

Jeśli Państwo nie dostarczą Bankowi niezbędnych informacji i dokumentów, Bank nie będzie mógł zawrzeć z Państwem ani realizować umów oraz prowadzić Państwa obsługi.

 

Automatyczne podejmowanie decyzji i profilowanie

Profilowanie należy rozumieć jako dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych cech osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się. W zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy z Bankiem bądź wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Banku, dane osobowe osoby, której dane dotyczą mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, co może się wiązać ze zautomatyzowanym podjęciem decyzji, w tym profilowaniem.

Tego rodzaju przypadki wystąpią w następujących sytuacjach:

  1. dokonywania oceny ryzyka prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu - ocena dokonywana jest na podstawie danych zadeklarowanych w dokumentach przedstawionych przy złożeniu dyspozycji lub zlecenia przeprowadzenia transakcji albo przy zawieraniu umowy w oparciu o ustalone kryteria (rodzaju klienta, obszaru geograficznego, przeznaczenia rachunku, rodzaju produktów, usług i sposobów ich dystrybucji, poziomu wartości majątkowych deponowanych przez klienta lub wartości przeprowadzonych transakcji, celu, regularności lub czasu trwania stosunków gospodarczych); konsekwencją dokonania oceny może być automatyczne zakwalifikowanie do grupy ryzyka, gdzie kwalifikacja do grupy nieakceptowanego ryzyka może skutkować blokadą
    i nienawiązaniem relacji; skutkiem ewentualnego stwierdzenia uzasadnionych podejrzeń prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu jest zgłoszenie takiej transakcji do odpowiednich organów państwowych lub możliwość wypowiedzenia umowy,
  2. w celach marketingu i promocji działalności prowadzonej przez Bank – Państwa dane osobowe (m. in. dane demograficzne, historia transakcji dokonywanych na rachunku z uwzględnieniem transakcji wykonywanych kartą płatniczą) mogą być wykorzystane do profilowania w celu skierowania do Państwa spersonalizowanej oferty (bez negatywnych skutków dla Państwa, w przypadku nieskorzystania przez Państwa z tej oferty),
  3. w uzasadnionych przypadkach możliwe jest podjęcie wobec osoby, której dane dotyczą zautomatyzowanej decyzji o odmowie wykonania transakcji płatniczej w przypadku podejrzenia, że została zainicjowana przez osobę nieuprawnioną; identyfikacja takich przypadków odbywa się na podstawie profilowania ustalonego według kryteriów związanych z cechami Państwa transakcji, w tym kwoty transakcji, miejsca inicjowania transakcji, sposobu jej autoryzowania.

 

Czy Bank przekazuje Państwa dane do państwa trzeciego (czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy)?

Bank w przypadkach uzasadnionych i koniecznych, w celu wykonania umowy (np. realizacji Państwa dyspozycji związanych z umową), a także w przypadkach, gdy transfer danych osobowych jest konieczny przekaże Państwa dane osobowe do organizacji międzynarodowych (np. SWIFT) lub udostępni Państwa dane osobowe podmiotom mającym siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG).

 

Role Banku w przetwarzaniu danych

Bank Spółdzielczy w Chynowie może działać jako:

  • Administratora danych,
  • Współadministratora danych – wspólnie z innym Administratorem decyduje o celach i sposobach przetwarzania danych,
  • Procesora czyli podmiotu przetwarzającego dane osobowe – Bank może przetwarzać różne kategorie danych osobowych na zlecenie innego Administratora, wówczas podmiotem decydującym o przetwarzaniu i odpowiadającym za zgodność przetwarzania z prawem będzie zlecający przetwarzanie administrator danych.

 

Kontakt w sprawach ochrony danych osobowych

We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Administratorem danych lub wyznaczonym w Banku Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IOD).

 

Administrator danych:

Bank Spółdzielczy w Chynowie, ul. Główna 62, 05‑650 Chynów

Dane rejestrowe: KRS 0000065080, NIP 797‑12‑50‑312, REGON 000508276, Identyfikator AE:PL‑64617‑70548‑HJWTE‑31

 

 

Z Administratorem można się kontaktować:     

  • mailowo - centrala@bschynow.sgb.pl,
  • telefonicznie tel.: (48) 661 42 12, +48 882 711 668
  • pisemnie: ul. Główna 62, 05‑650 Chynów        

 

Z Inspektorem można się skontaktować

  • Poprzez adres e‑mail: iod@bschynow.sgb.pl;
  • Lub pisemnie, na adres siedziby Banku - ul. Główna 62, 05‑650 Chynów

Zasady rozpatrywania wniosków dotyczących obsługi praw w zakresie danych osobowych

Klauzula informacyjna Sygnalista

Klauzula informacyjna Skarga na brak dostępności

Klauzula informacyjna Monitoring

Informacje dotyczące Inspektora Ochrony Danych - Kontakt

Klauzula informacyjna dla reprezentantów stron, osób do kontaktu i osób odpowiedzialnych za realizację umowy

Klauzula informacyjna dla kandydata na członka Rady Nadzorczej, członka Rady Nadzorczej

Klauzula informacyjna dla członka Banku

Bank Spółdzielczy

w Chynowie

+48 661 42 12

centrala@bschynow.sgb.pl

Godziny otwarcia kasy Banku:

Poniedziałek - Piątek od 8:00 do 15:00

Godziny otwarcia Banku:

Poniedziałek - Piątek od 7:45 do 15:45