Bank Spółdzielczy w Chynowie w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa,
https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc
Bank Spółdzielczy w Chynowie w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 https://rf.gov.pl/
Bank Spółdzielczy w Chynowie w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 – 030 Warszawa,
Skargi i reklamacje
Bank Spółdzielczy w Chynowie dąży do zapewnienia najwyższej jakości usług dla swoich klientów. Niemniej jednak, jeśli zdarzy się sytuacja, w której nie będziesz zadowolony z naszej obsługi lub usług, oferujemy łatwy i przejrzysty proces składania skarg i reklamacji. Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi i sugestie, ponieważ zależy nam na ciągłym doskonaleniu naszych usług.
Bank Spółdzielczy
w Chynowie
Godziny otwarcia kasy Banku:
Poniedziałek - Piątek od 8:00 do 15:00
Godziny otwarcia Banku:
Poniedziałek - Piątek od 7:45 do 15:45