Bank Spółdzielczy

w Chynowie

Bank Spółdzielczy w Chynowie w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa,

https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc

 

Bank Spółdzielczy w Chynowie w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 https://rf.gov.pl/

 

Bank Spółdzielczy w Chynowie w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego  rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 – 030 Warszawa,

http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/

Opis procesu kartowego

Formularz reklamacji kartowej klient instytucjonalny

Formularz reklamacji kartowej klient indywidualny

Formularz reklamacji (klienci instytucjonalni)

Formularz reklamacji (klienci indywidualni)

Forma i miejsce składania reklamacji

Zasady składania reklamacji

Skargi i reklamacje

 

Bank Spółdzielczy w Chynowie dąży do zapewnienia najwyższej jakości usług dla swoich klientów. Niemniej jednak, jeśli zdarzy się sytuacja, w której nie będziesz zadowolony z naszej obsługi lub usług, oferujemy łatwy i przejrzysty proces składania skarg i reklamacji. Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi i sugestie, ponieważ zależy nam na ciągłym doskonaleniu naszych usług.

Bank Spółdzielczy

w Chynowie

+48 661 42 12

centrala@bschynow.sgb.pl

Godziny otwarcia kasy Banku:

Poniedziałek - Piątek od 8:00 do 15:00

Godziny otwarcia Banku:

Poniedziałek - Piątek od 7:45 do 15:45