Bank Spółdzielczy

w Chynowie

System kontroli wewnętrznej

System kontroli wewnętrznej

 

Bank Spółdzielczy w Chynowie wdrożył kompleksowy System Kontroli Wewnętrznej, który stanowi fundament bezpiecznego i efektywnego funkcjonowania banku. Dzięki odpowiednio zaprojektowanym procedurom, monitorujemy, analizujemy i zarządzamy ryzykami związanymi z naszą działalnością, zapewniając stabilność oraz ochronę interesów naszych klientów i członków.

Outsorcing

 

W Banku Spółdzielczym w Chynowie rozumiemy, jak ważne jest dostosowywanie się do zmieniającego się rynku i potrzeb naszych klientów. W celu zapewnienia najwyższej jakości usług oraz optymalizacji procesów, stosujemy model outsourcingu, który pozwala nam skupić się na kluczowych obszarach działalności banku, jednocześnie korzystając z ekspertyzy zewnętrznych partnerów w innych dziedzinach.

 

Zarząd Banku Spółdzielczego w Chynowie niniejszym zawiadamia, że zgodnie z art. 111b Ustawy Prawo bankowe, przedsiębiorstwem świadczącym usługi na podstawie umowy o powierzenie wykonywania czynności, które uzyskują dostęp do informacji chronionych tajemnica bankową jest :

 

 

Zakład Usług Informatycznych Novum Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, ul. Spokojna 9A, 18-400 Łomża, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS 0000080302, REGON 450008792, NIP 7180026819.

 

 

BSiT Sp. z o.o. z siedzibą w Bychawie, ul. Wandzin 5, 23-100 Bychawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z Siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000698245, NIP 713-309-59-19, REGON 368447240.

Zastrzeżenie karty

 

W przypadku utraty karty płatniczej, należy niezwłocznie telefonicznie zastrzec kartę.

Zastrzeżenia karty płatniczej można dokonywać poprzez:

 

Zespół Zastrzegania Kart SGB - telefonując pod czynny przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu numer telefonu:

  • z kraju: 800 888 888 
  • z zagranicy: +48 61 647 28 46 

 

System Zastrzegania Kart - telefonując pod czynny przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu numer telefonu:

  • z kraju: 828 828 828
  • z zagranicy: +48 828 828 828

 

Więcej informacji o Systemie Zastrzegania Kart znajduje się na stronie www.zastrzegam.pl

Zastrzeganie numeru PESEL

 

Każda osoba pełnoletnia, która ma numer PESEL, może go bezpłatnie zastrzec. Dzięki temu zabezpiecza się przed skutkami kradzieży tożsamości.

Od 1 czerwca 2024 r., zgodnie z obowiązkiem ustawowym, banki będą weryfikowały numer PESEL klienta (będącego konsumentem) w Rejestrze Zastrzeżeń Numerów PESEL Ministerstwa Cyfryzacji. Będzie to miało miejsce przy niektórych czynnościach bankowych, np. zawarciu umowy kredytu, otwarciu konta czy wypłacie gotówki w kasie banku w kwocie, która przekroczy trzykrotność minimalnego wynagrodzenia za pracę.

 

Co daje zastrzeżony PESEL

Jeśli zastrzeżesz swój numer PESEL, nikt nie będzie mógł np.:

  • wziąć na Ciebie kredytu lub pożyczki

  • wypłacić Twoich pieniędzy w kasie banku powyżej wspomnianego limitu (pojedynczo lub jako suma wypłat w danym dniu)

  • otworzyć konta na Twoje dane (ROR lub oszczędnościowego).

 

Gdzie zastrzec swój PESEL

  • w urzędzie gminy lub miasta

  • w aplikacji mObywatel

  • na stronie gov.pl

 

Gdzie cofnąć zastrzeżenie PESEL

  • w urzędzie gminy lub miasta

  • w aplikacji mObywatel

  • na stronie gov.pl

 

Bank Spółdzielczy

w Chynowie

+48 661 42 12

centrala@bschynow.sgb.pl

Godziny otwarcia kasy Banku:

Poniedziałek - Piątek od 8:00 do 15:00

Godziny otwarcia Banku:

Poniedziałek - Piątek od 7:45 do 15:45