Komunikaty Zarządu Banku
KOMUNIKAT
o uczestnictwie Banku Spółdzielczego w Chynowie w obowiązkowym systemie gwarantowania depozytów oraz zasadach funkcjonowania tego systemu.
Pobierz komunikat
KOMUNIKAT
Komunikatu Zarządu Banku Spółdzielczego w Chynowie oraz Informacji z zakresu profilu ryzyka i poziomu kapitału Banku Spółdzielczego w Chynowie według stanu na dzień 31.12.2016r.
Pobierz komunikat
KOMUNIKAT
Bank Spółdzielczy w Chynowie w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa,
https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc
Bank Spółdzielczy w Chynowie w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/
Bank Spółdzielczy w Chynowie w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 – 030 Warszawa,
http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/
1. Polityka Ładu Korporacyjnego Banku Spółdzielczego w Chynowie.
2. Oświadczenie Zarządu Banku Spółdzielczego w Chynowie o stosowaniu „Zasad Ładu Korporacyjnego” wydanych przez Komisję Nadzoru Finansowego.
3. Harmonogram implementacji postanowień Polityki Ładu Korporacyjnego.
4. Struktura organizacyjna Banku Spółdzielczego w Chynowie.
5. Założenia Polityki informacyjnej Banku Spółdzielczego w Chynowie.
6. Zasady składania reklamacji
7. Forma i miejsce składania reklamacji
9. Formularz reklamacji (klienci indytwidualni)
10. Formularz reklamacji (klienci instytucjonalni)